lördag 7 januari 2012

Kommit igång igen.

Nu har jag nog kommit igång igen. Har haft lästorka ordentligt. Har inte läst någon bok alls - har börjat på flera stycken men tröttnat nästan direkt. Inte alls kul! Men nu känns det som att intresset för böcker och läsning har börjat komma tillbaka lite smått. Tycker inte alls om när jag får lästorka - jag är ju en bokmal för tusan!

Just nu läser jag 3096 dagar av Natascha Kampusch. Har kommit en bit i den och jag tar lite när jag har tid och ork över. Men hittills känner jag att jag vill fortsätta läsa, jag har inte tröttnat än och det är mycket positivt. Köpte den och Konsten att tala med en änkling av Jonathan Tropper under mellandagsrean (2 pocket för 99 kr på Bokia). Idag fick jag med mig två pocket hem när vi var på Dollarstore (en billig affär typ som Ö&B och liknande) - Sophies resa av Sally Collings och Blondie av Birgitta Andersson (40 kr/st). Verkar som att jag har fastnat ordentligt i självbiografiträsket, igen. Men jag trivs bra där! De böckerna kan man alltid lita på. Chic-lit och liknande är så lätta att tröttna på OM den inte är riktigt bra.

Så nu kanske jag uppdaterar denna bloggen lite oftare igen. Jag ska bara sluta känna ett tvång att leverera en massa inlägg och vettiga åsikter varenda dag. Jag tror att det var därför jag fick lästorka sist... = /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar