måndag 18 februari 2013

Boklust, kom tillbaka!!

Det är riktigt segt på bokfronten just nu. Det gick så bra där i slutet av förra månaden. Jag har påbörjat många böcker, kommit en bra bit i flera men sen tappar jag lusten och vill söka mig efter den där boken som trollbinder än. Jag vet inte alls vart jag kan hitta den där boken?

Har ont i en muskel ovanför armbågen. Kan inte göra speciellt mycket förrän det gör ont. Borde ju va ett ypperligt tillfälle att läsa. Men vad ska jag läsa?

Vill läsa Torka aldrig tårar utan handskar, Sjukdomen av Jonas Gardell. Men den verkar ta tid på sig att komma ut på Elib... Riktigt tråkigt. För det är en bok jag definitivt vet att jag skulle fastna i och sluka med hull och hår.

Nån som har nåt tips till mig? Inte för krävande bok men som ändå har nåt i sig som man fastnar för. Genre spelar ingen större roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar