torsdag 2 maj 2013

Recension: Innan jag somnar


Författare: S J Watson.
Genre: Thriller.
Antal sidor: 345.
Utgivningsår: 2011, 2012 (svensk utgåva), 2013 (min utgåva).
Förlag: Bazar Förlag.
Utläst: 1 maj 2013.

Info: Minnen gör oss till dem vi är.

Så vad skulle hända om du förlorade dem varje gång du somnade?

Ditt namn, din identitet, ditt förflutna,

till och med de människor du älskar tänk om allt försvinner under natten.

Och den enda du kan lita på bara berättar halva sanningen.

Välkommen till Christines liv.


Mina kommentarer: En riktigt spännande bok, den kröp innanför skinnet. En bladvändare. Det är väldigt mycket detaljer hela tiden så efter att man läst ett tag måste man ta en paus för att orka. I början kan alla dessa detaljer verka sega men bara man ger den tid och kommer över den första biten så blir det riktigt bra. Ju längre man kommer i boken desto svårare blir det att lägga ifrån sig boken. Man bara måste läsa lite till, man bara måste veta vad som händer. Spänning hela tiden och när man inte trodde att det kunde bli mer spännande så händer något mer häpnadsväckande. Jag kan verkligen rekommendera denna boken! Denna bok blir nog årets bästa för jag tvivlar på att jag kan hitta någon som mäter sig med denna.
Betyg: 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar