tisdag 9 augusti 2016

Pockettoppen vecka 32

Här kommer böckerna för vecka 32:
  1. Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty
  2. Bombmakaren och hans kvinna - Leif G. W. Persson
  3. De förklädda flickorna i Kabul - Jenny Nordberg
  4. Pastor Viveka och tanterna - Annette Haaland
  5. Allt jag inte minns - Jonas Hassen Khemiri

En har jag redan läst. En hade jag redan på listan. Så tre nya böcker - G.W.´s bok tror jag inte att jag kommer läsa men de andra två har jag läst om förut.

Listan ser ut såhär:
  1. Här är jag nu - Karen Campbell
  2. Den tredje hustrun - Lisa Jewell
  3. Vi är alla helt utom oss - Karen Joy Fowler
  4. Arvet efter dig - Jojo Moyes
  5. Tills kärleken skiljer oss - Anna Lönnqvist
  6. Allt jag inte minns - Jonas Hassen Khemiri
  7. Märkta för livet - Emelie Schepp
  8. Vita spår - Emelie Schepp
  9. Tre önskningar - Liane Moriarty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar