fredag 27 mars 2015

Ett bokligt problem!

Kollar in 70% bokrean på Adlibris. Det är sista chansen för bokrean. Allt ska bort. Jag har hittat 7 stycken böcker jag vill ha på bokrean. Jag är såå nära att klicka vidare så att jag inom en vecka får hem ett nytt härligt bokpaket. För visst är det väl helt magiskt och underbart att få hem ett bokpaket på posten? Bara ett stort problem...

Min bokhylla svämmar över av olästa böcker - både alldeles nya och hyllvärmare. Senast igår pratade jag och maken om att vi skulle få in som rutin eller liknande att gå till bibblan med barnen (som älskar böcker!). Äldsta sonen uttryckte sin önskan om ett besök på bibblan häromdagen. Jag själv borde verkligen låna mer på bibblan och inte bara köpa och köpa hela tiden. Det vet jag med mig.

Men nu sitter jag här med en full kundvagn med billiga bokreaböcker på adlibris. Vad ska jag göra??!! *HJÄLP!!*

4 kommentarer:

  1. Jag försöker blunda för den där 70% bokrean och som tur är så gäller det bara vissa böcker inte hela bokrean!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick 7 böcker för 155 kr. De flesta kostade 19 kr. Men nu måste jag läsa ifatt annars blir det väl bokbål här hemma då maken blir galen på mig.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. kul med bokpaket. även om man själv har beställt och vet exakt vad de inne håller!

    SvaraRadera