tisdag 6 september 2011

Snodd idé.

När jag läser en bok så står ju bloggen still om jag inte hittar enkäter eller andra grejer att blogga om. Kan även bli lite tjatigt om jag skriver ett inlägg om dagen där det står att jag läser på. Hittade en rolig grej hos enligt O som hade hittat det från en bok om dagen och trillingnöten.

Jag vet inte alls hur många läsare jag har eller sådär men jag testar i alla fall. Får jag bara ett par stycken så är jag nöjd ändå. Ni ska komma med förslag om vad jag ska skriva om. Ni ska alltså ge mig en rubrik och sen ska jag skriva ett inlägg om det. Helt bokrelaterat då detta är en bokblogg. Tack på förhand!

1 kommentar:

  1. Vad roligt :) Nu är jag ju helt ny på din blogg så du kanske har skrivit om detta tidigare:
    - En bok som jag kan läsa om hundra gånger
    - Hur kommer det sig att jag älskar böcker?
    - Den absolut värsta bok jag läst
    - Favoritförfattare

    SvaraRadera