fredag 10 augusti 2012

Veckans bokbloggsjerka

Veckans fråga i bokbloggsjerka:
Vilka böcker tänker du inte läsa och varför? Ge exempel på tre stycken.

Svar:
1. Jag kämpade mig igenom den första Twilight-boken på ljudbok. Men det var precis att jag orkade. Resten av böckerna tänker jag inte läsa. Jag vet inte riktigt varför men de lockar mig inte alls. Trots att jag gillar filmerna. Men jag tror att det är just där som problemet ligger - att jag såg filmerna först.

2. Potensgivarna av Karin Brunk Holmqvist. Jag har påbörjat den otaliga gånger. Men jag klarar bara inte av att läsa ut den. Jag vet inte alls varför - det går bara inte. Jag har testat att läsa den i vanlig bok och jag har testat att lyssna på den som ljudbok, men inget av det funkar. Jag skulle vilja läsa dem andra så jag tror nog att jag får hoppa över denna och ge de andra böckerna hon skrivit en chans.

3. Zlatans bok tänker jag inte ta i med tång. Inte intresserad av något som har med honom att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar