lördag 29 juni 2013

En massa nytt i bokhyllan

På senaste tiden har jag fått en hel hög med nya böcker till min bokhylla. En del har jag köpt, en del har jag bytt till mig mot andra böcker som bara står i hyllan och dammar.

När jag var på Gekås i början av juni köpte jag fyra böcker för 40 kr styck, det var dessa:



Är med i en grupp på Facebook som heter Läs - Byt! Där har jag hittat en del böcker som jag både bytt mot andra jag haft hemma och även köpt för en billig peng. Dessa har jag hittat där:


Var på Citygross i veckan och där hade dem samma dag fått in en full last med böcker. Pocketböckerna kostade 10 kr styck. Helt otroligt!! Så där var jag ju tvungen att kolla och fyra böcker fick följa med mig hem:

  

Så härligt att ha såhär mycket nytt i hyllan plus att en del av de lästa och även en del olästa böcker försvinner.


 


4 kommentarer: