onsdag 22 januari 2014

100 sidor lästa

Har läst 100 sidor ur Livet efter dig och jag är totalt fast. En riktigt mysig bok och just detta med att jobba som assistent, som har varit min dröm sen jag va 13 år, känns lite extra i hjärtat. Efter 100 sidor vill man fortsätta läsa om hur Louisa och Will försöker komma överens på sina egna sätt och man är nyfiken på hur det kommer gå för dem. Kommer dem att komma närmare varann? Kommer dem lära känna varann tillslut? Åh, vad jag önskar att jag hade mer tid och ork för att läsa just nu. Vill helst sitta hela dagarna med näsan i denna boken.

Nu måste jag i alla fall sova efter att ha läst ytterligare ett kapitel. Jag som bara skulle läsa ett par sidor... Urk, kommer va så trött imorrn när väckarklockan ringer. Men böckernas värld är ju alldeles, alldeles... underbar...

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar