fredag 17 januari 2014

Veckans bokbloggsjerka

Veckans fråga i bokbloggsjerka:
Vilken är den absolut bästa tv-serie/film du har sett i din genre? Serien eller filmen behöver inte vara en filmatisering av en författare du har läst men den/de ska ha en stark anknytning till din favorit genre.

Svar:
När det gäller böcker och filmer har jag lite olika genre. När jag läser så väljer jag oftast självbiografier och böcker som har en twist på vägen (inga självklara slut) eller är spännande på något vis. När jag tittar på filmer eller serier så blir det oftast kriminalhistorier, deckare osv. Men jag klarar verkligen inte av att läsa en deckare - närmast är thriller som jag kan läsa. Har försökt många gånger att läsa en deckare men det är svårt och jag tröttnar fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar