tisdag 25 februari 2014

Bokrean har börjat!!

Idag har jag kollat in Bokias och ICAs bokrea. Tack snälla man för att jag fick det! : ) Hittade lite på båda ställena men just på Bokia var det rätt dåligt utbud tyckte jag. Hittade mer av intresse på Ica och till billigare priser. Så det blev en liten hög från bägge ställena.

Detta hittade jag på Bokia. Lego-boken och Spiderman-boken valde min 5 åring. Bolibompa Draken valde min 2 åring och Ingrid-samlingen valde jag till 2 åringen. Hittade en pocket till mig - Hinsehäxan.

Detta hittade jag till mig på Ica. Torka aldrig tårar utan handskar, alla delarna till ett billigare pris än vad jag hittade på Bokia. Blomsterspråket och The mist fick följa med dem också, de låter intressanta.

Lite Alfons Åberg fick följa med hem till barnen som är helt tokiga i denna busiga pojke. : )

Bra inköp hittills men lär säkert hitta fler om jag "råkar" springa på nån mer bokrea framöver. : )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar