måndag 10 februari 2014

Veckans bokbloggsjerka

Veckans fråga i bokbloggsjerka:
Hur håller du reda på alla böcker som du har läst? Förlitar du dig helt på din blogg eller har du en backup plan att dela med dig av?

Svar:
Jag skriver upp i bloggen vilka jag läst i en lång lista plus att jag skriver recensioner. Men jag har även ett vanligt anteckningsblock där jag skriver en liten minirecension om varje bok jag läser. Jag skulle vilja ha något mer ställe att skriva in mina böcker men har inte hittat något program eller någon sida som passar mig bra.

5 kommentarer:

  1. Vad trevligt det låter med minirecensioner.
    Kanske skulle Goodreads funka?

    SvaraRadera
  2. Bloggen fungerar rätt bra att hålla koll med :)

    SvaraRadera
  3. Man behöver inte hoppa på allt med en gång, ibland måste man ta lite tid på sig att fundera ut vad man behöver :)

    SvaraRadera
  4. Bloggen funkar finfint för mig :-)

    SvaraRadera
  5. Jag är hopplös på att komma ihåg vad jag läst. Händer ofta att jag köper en ny bok och efter några kapitel inser jag att jag redan läst den... Jag behöver hjälp för minnet. Jag kör excel, funderar på Book Collector och numer recenserar jag alla böcker jag läser på min blogg.

    SvaraRadera