torsdag 2 april 2015

Det framlottade boken är...

Jag gick in på random.org för att lotta fram en bok som jag ska läsa. Detta ska bli riktigt spännande i min jakt på att eliminera mina hyllvärmare. Jag måste verkligen ta tag i dem!!

Så, jag skrev att det var 9 olika kategorier (dvs år plus övrigt). Så jag lottade fram nummer 2 när jag skrev 1 av 9. Då blev det böcker från år 2009. Ett mycket bra år förövrigt då det var det året som jag blev mamma för första gången. I listan för 2009 fanns det 9 böcker staplade. Så jag lottade helt enkelt igen på 1 av 9 böcker. Fick då fram siffran 1.

Boken som fanns under nummer 1 är: Alltid hos dig av Maria Ernestam. En sån där bok som verkade vara intressant och bra men som ändå bara fått stå och ta plats i hyllan. Jag ger den en chans så får vi se om jag läser klart den eller om den hamnar i ge bort/sälja högen. Kul kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar