onsdag 23 mars 2016

Pockettoppen veckan 11

Här kommer böckerna för vecka 11:
  1. Falleri, fallera, falleralla - Carin Gerhardsen
  2. Arvet efter dig - Jojo Moyes
  3. Avdelning 73 - Sofie Sarenbrant
  4. Vårjakt i Rosengädda - Emma Hamberg
  5. Skymningsflickan - Katarina Wennstam
Lite nytt, lite gammalt. Falleri, fallera, falleralla är del 8 i en serie så jag kommer istället välja del 1 som heter Pepparkakshuset. Vårjakt i Rosengädda är del 3 så jag kommer istället välja del 1 som heter Rosengädda nästan!. Tror att Emma Hambergs bok även är en Hyllvärmare så det passar bra att kunna slå två flugor i en smäll.
Recensionerna på de böcker jag redan läst hittar ni om ni klickar på de titlarna.

Listan ser ut såhär nu:
  1. Kvinnan på tåget - Paula Hawkins (v 8, 9)
  2. Prästens lilla flicka - Susan Casserfelt (v 8)
  3. En vacker dag lämnar jag honom - Maria Blomqvist (v 8, 9, 10)
  4. Skymningsflickan - Katarina Wennstam (v 8, 11)
  5. Tills kärleken skiljer oss - Anna Lönnqvist (v 8, 9, 10)
  6. Arvet efter dig - Jojo Moyes (v 9, 10, 11)
  7. Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty (v 9)
  8. Avdelning 73/Vila i frid - Sofie Sarenbrant (v 10, 11)
  9. De förklädda flickorna i Kabul - Jenny Nordberg (v 10)
  10. Falleri, fallera, falleralla/Pepparkakshuset - Carin Gerhardsen (v 11)
  11. Vårjakt i Rosengädda/Rosengädda nästa! - Emma Hamberg (v 11)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar